Werkwijze

Voor elke data recovery is een specifieke werkwijze nodig. Hierdoor kun je rekenen op een persoonlijke benadering voor jouw probleem.

Het data recovery-proces:

  • Vul het contactformulier in, bel ons op 020-2600104 of stuur een mail naar info@ddrecovery.nl. Wij zullen dan samen in kaart brengen wat er met je datadrager aan de hand is en hoe je de data terug kunt krijgen. Deze diagnose is gratis én vrijblijvend.

  • Voor verzending kunt u uw datadrager afgeven bij een dichtstbijzijnd PostNL punt ofwel gebruik maken van onze diagnosepunten of afgiftepunten (zie ‘Contact‘), of verzend gratis naar ons antwoordnummer (zie verpakkingsinstructies). Verzenden naar ons antwoordnummer is gratis.

    Vul in alle gevallen het aanmeldformulier PDF icoon  in en volg de verpakkingsinstructies.

  • Na ontvangst van de datadrager krijg je doorgaans binnen een week de definitieve diagnose met voorlopige prijsopgave. Deze diagnose is gratis. Na jouw goedkeuring zal gestart worden met het herstellen van de data.

  • Na voltooiing zetten we de herstelde data op een nieuw recovery-medium. Deze kun je vervolgens bij ons ophalen of we kunnen deze opsturen.

Hoe lever je de datadrager aan?

  • Je kunt je datadrager op iedere vrijdag van 9.00 tot 17.00u zonder afspraak langs brengen in Amsterdam, elke andere werkdag op afspraak. Aflevering buiten openingstijden is op afspraak mogelijk.

  • Je draagt zelf zorg voor de verzending. Let op, het is hierbij belangrijk de verpakkingsinstructies goed op te volgen!

Wij hechten veel waarde aan het no cure, no pay-principe: geen data, geen kosten. Uitzonderingen hierop zijn analysekosten voor de partner recovery, koerierskosten en andere in overleg gemaakte kosten.